Söndag!

Ja det va ett tag sen jag uppdaterade här.. Har inte hänt så värst mycket faktiskt..
Nu har vi ju även kommit in i en ny månad igen & det har ju även varit Påsk... Tiden bara rinner iväg ju..
Nu börjar vi äntligen närma oss VÅREN oxå :D  UNDERBART :D

Nu är även Alva borta :(
Känns fruktansvärt jobbigt men vet ju att hon har det bra där hon är nu :D
Hon va sig lik när hon var här häromdagen & hälsade på & det värmde verkligen i mitt hjärta =)
Lägger upp några bilder som är tagna i hennes nya hem =)




Jag lider verkligen med dig vännen men kanske var bäst att det blev såhär till slut ändå?
Ingen av er mådde ju speciellt bra i slutet :(
Du förtjänar absolut inte att bli behandlad så som du har blivit!!
Kommer stötta dig så gött jag kan i detta & det hoppa jag du vet..!!<3

(Kan tyvärr inte skriva ut några namn men ni som känner mig vet vilka det handlar om)

PUSS & KRAM/JOHANNA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0