4/12

Hejsan!

Det är bara en massa krångel på bloggplatsen.se så jag byter tillbaka till denna istället... Orkar inte med att det ska krångla så fort jag ska göra något på bloggen..!! Så ni som vill följa mig får börja följa mig här istället :)

Nu har jag ÄNTLIGEN flyttat in i huset & jag stormtrivs verkligen :D Har ju inte flyttat klart helt & hållet men är på god väg iallafall :) Är helt UNDERBART att bo där alltså <3 & hundarna verkligen ÄLSKAR att vara där ute på gården :D
Dom får ju vara lösa ute så inte så konstigt att dom älskar det :P

Är i Vålberg nu för att hälsa på lite.... Är underbart att få träffa familjen & vännerna igen <3 men har en sån fruktansvärd hemlängtan men men,bara att hålla ut..

Ska försöka lägga ut några bilder på huset m.m. men det får bli i ett annat inlägg :P

Ha en fortsatt bra Lördag mina underbara <3

Puss & Kram
Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0