FAAAAAAAAAAAN :'(

Jag skriker men mina läppar är stilla. Jag orkar inte längre vara den som gör mig själv illa men i mörket så finns det ingen annan väg ut....Ångesten tar all min luft.. VARFÖR är livet så tufft?!?!?!
Paniken trycker hårdare & väggarna kommer bara närmare & närmare....Hur länge ska jag orka känna såhär egentligen?!?!?! Jag är inte stark längre Jag blir bara svagare & svagare för varje dag som går....  Visst,jag visar mig glad utåt sett men inom mig så gråter mitt hjärta..  

ORKAR INGE MER

Jag skriker men mina läppar är stilla. Jag orkar inte längre vara den som gör mig själv illa men i mörket så finns det ingen annan väg ut....Ångesten tar all min luft.. VARFÖR är livet så tufft?!?!?!
Paniken trycker hårdare & väggarna kommer bara närmare & närmare....Hur länge ska jag orka känna såhär egentligen?!?!?! Jag är inte stark längre Jag blir bara svagare & svagare för varje dag som går....  Visst,jag visar mig glad utåt sett men inom mig så gråter mitt hjärta..  

Jag skriker men mina läppar är stilla. Jag orkar inte längre vara den som gör mig själv illa men i mörket så finns det ingen annan väg ut....Ångesten tar all min luft.. VARFÖR är livet så tufft?!?!?!
Paniken trycker hårdare & väggarna kommer bara närmare & närmare....Hur länge ska jag orka känna såhär egentligen?!?!?! Jag är inte stark längre Jag blir bara svagare & svagare för varje dag som går....  Visst,jag visar mig glad utåt sett men inom mig så gråter mitt hjärta..  

Jag skriker men mina läppar är stilla. Jag orkar inte längre vara den som gör mig själv illa men i mörket så finns det ingen annan väg ut....Ångesten tar all min luft.. VARFÖR är livet så tufft?!?!?!
Paniken trycker hårdare & väggarna kommer bara närmare & närmare....Hur länge ska jag orka känna såhär egentligen?!?!?! Jag är inte stark längre Jag blir bara svagare & svagare för varje dag som går....  Visst,jag visar mig glad utåt sett men inom mig så gråter mitt hjärta..  

Jag skriker men mina läppar är stilla. Jag orkar inte längre vara den som gör mig själv illa men i mörket så finns det ingen annan väg ut....Ångesten tar all min luft.. VARFÖR är livet så tufft?!?!?!
Paniken trycker hårdare & väggarna kommer bara närmare & närmare....Hur länge ska jag orka känna såhär egentligen?!?!?! Jag är inte stark längre Jag blir bara svagare & svagare för varje dag som går....  Visst,jag visar mig glad utåt sett men inom mig så gråter mitt hjärta..  

 

Jag skriker men mina läppar är stilla. Jag orkar inte längre vara den som gör mig själv illa men i mörket så finns det ingen annan väg ut....Ångesten tar all min luft.. VARFÖR är livet så tufft?!?!?!
Paniken trycker hårdare & väggarna kommer bara närmare & närmare....Hur länge ska jag orka känna såhär egentligen?!?!?! Jag är inte stark längre Jag blir bara svagare & svagare för varje dag som går....  Visst,jag visar mig glad utåt sett men inom mig så gråter mitt hjärta..  

ORKAR INGE MER

Jag skriker men mina läppar är stilla. Jag orkar inte längre vara den som gör mig själv illa men i mörket så finns det ingen annan väg ut....Ångesten tar all min luft.. VARFÖR är livet så tufft?!?!?!
Paniken trycker hårdare & väggarna kommer bara närmare & närmare....Hur länge ska jag orka känna såhär egentligen?!?!?! Jag är inte stark längre Jag blir bara svagare & svagare för varje dag som går....  Visst,jag visar mig glad utåt sett men inom mig så gråter mitt hjärta..  

ORKAR INGE MER

Jag skriker men mina läppar är stilla. Jag orkar inte längre vara den som gör mig själv illa men i mörket så finns det ingen annan väg ut....Ångesten tar all min luft.. VARFÖR är livet så tufft?!?!?!
Paniken trycker hårdare & väggarna kommer bara närmare & närmare....Hur länge ska jag orka känna såhär egentligen?!?!?! Jag är inte stark längre Jag blir bara svagare & svagare för varje dag som går....  Visst,jag visar mig glad utåt sett men inom mig så gråter mitt hjärta..  

ORKAR INGE MER

Jag skriker men mina läppar är stilla. Jag orkar inte längre vara den som gör mig själv illa men i mörket så finns det ingen annan väg ut....Ångesten tar all min luft.. VARFÖR är livet så tufft?!?!?!
Paniken trycker hårdare & väggarna kommer bara närmare & närmare....Hur länge ska jag orka känna såhär egentligen?!?!?! Jag är inte stark längre Jag blir bara svagare & svagare för varje dag som går....  Visst,jag visar mig glad utåt sett men inom mig så gråter mitt hjärta..  

ORKAR INGE MER

Jag skriker men mina läppar är stilla. Jag orkar inte längre vara den som gör mig själv illa men i mörket så finns det ingen annan väg ut....Ångesten tar all min luft.. VARFÖR är livet så tufft?!?!?!
Paniken trycker hårdare & väggarna kommer bara närmare & närmare....Hur länge ska jag orka känna såhär egentligen?!?!?! Jag är inte stark längre Jag blir bara svagare & svagare för varje dag som går....  Visst,jag visar mig glad utåt sett men inom mig så gråter mitt hjärta..  

ORKAR INGE MER

Jag skriker men mina läppar är stilla. Jag orkar inte längre vara den som gör mig själv illa men i mörket så finns det ingen annan väg ut....Ångesten tar all min luft.. VARFÖR är livet så tufft?!?!?!
Paniken trycker hårdare & väggarna kommer bara närmare & närmare....Hur länge ska jag orka känna såhär egentligen?!?!?! Jag är inte stark längre Jag blir bara svagare & svagare för varje dag som går....  Visst,jag visar mig glad utåt sett men inom mig så gråter mitt hjärta..  

ORKAR INGE MER

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0