Jobbigt

Vet att jag lovade er minst ett inlägg om dagen men anledningen till att det inte har blivit det är för att det har varit så himla mycket dom sista dagarna.. Ni vet ju att jag kan svänga väldigt fort snabbt & ofta i både mitt humör & mående.... När det blir för mycket för mig så är det precis som att det tar stopp i hjärnkontoret.. Alltså att jag måste få bearbeta allt & sortera så det kan komma in mer.... Jaja nog om detta... Känner att det blir mer komplicerat än vad det är.... Tror inte att jag har nämnt något om att jag har 2st vänner här hemma hos mig som har varit här sen Julafton & det är super trevligt & roligt att dom är här :) På Söndag åker Micke tillbaka till lägenheten också för han ska börja "jobba" på Måndag & det blir ju jobbigt att pendla fram & tillbaka så han kommer vara i lägenheten på vardagarna & kommer till mig på helgerna.... Kanske inte varje helg men någon iallafall :) Sky kommer få stanna hos mig på heltid :D Mammas älskling <3 Visst det kommer bli tomt utan Micke men men... Sånt man får ta här i livet :) Jag älskar dig iallafall Micke <3 Nej nu blir det att sätta på lite kaffe & ta en cigg men vi hörs säkert senare :) Ha en fortsatt bra Onsdag :) <3 Pussar & Kramar Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0