Måndag Kväll.!

God Kväll :)

Ja då har man varit på möte hos min läkare då..... Det gick bra förutom att vi fick vänta ca 20min innan han kunde ta emot oss...!!!! DÅLIG STIL!!!!! 

Efter mötet så gick jag & Micke till Swedbank för att kolla om hans kontokort hade kommit men ICKE!!!! Väldigt konstigt tycker jag med tanke på att han beställde det för snart 2veckor sen & dom sa på banken att det "bara" skulle ta 3arbetsdagar men men... Han får det väl nångång :P

Har inte hänt så mycket mer idag faktiskt....

Jag har en fruktansvärd hemlängtan oxå :'( men är bara att hålla ut :)
Ska ju på BEGRAVNING på FREDAG oxå :'( Kommer bli fruktansvärt jobbigt men är ju sånt som tillhör själva livet..

Nej nu orkar jag inte skriva mer men en liiten uppdatering fick ni ju iallafall :D

XOXO/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0