IDIOT!!!!

Jag blev verkligen inte glad när jag såg vad han skrivit om mig & min sambo på sin bdb!!
Fattar inte hur man kan sjunka så jävla lågt!! ALLVARLIGA PROBLEM!!!!
För det första så är jag absolut INTE ett psykfall & för det andra så är jag verkligen INTE tillsammans med en pedofil!!
Det han håller på med är ju fan förtal & människokränkning!!
Inte nog med att han är en IDIOT mot mig & min sambo utan även mot "ICAJerry"
Killen jag skriver om är en farlig man eftersom han är en mytoman & verkar vara kapabel till det mesta!!
MITT LIVS STÖRSTA MISSTAG VAR VERKLIGEN ATT BLI TILLSAMMANS MED HONOM & ÖPPNA MIG SÅ MKT FÖR HONOM SOM JAG GJORDE UNDER VÅRAN TID!!
Han vänder verkligen allt emot en så fort saker & ting går emot honom..!!
Han är så fruktansvärt omogen så det finns inte!
Han klarar inte ens av att disskutera som en VUXEN MÄNNISKA!!
Han vågar heller inte stå för vad han skriver eller gör!!

Jag vill VARNA ALLA TJEJER för denna killen!!
Han krossar bara erat hjärta & han är verkligen inte värd någon!!
Han borde få leva singel i hela sitt liv!!
Han är otrogen mot precis allt & alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0