Mikael Sandegård <3

Mikael Älskling, 21/2-09

Är du den som jag ska leva med i hela mitt liv?
Är du den som kan visa mig vad äkta kärlek är?
Jag känner från mitt hjärta att du är den enda för mig, mitt hjärta ropar ditt namn..
Ditt skratt ekar i mitt huvud, din röst är starkare än min egen i mina drömmar..
Dina fina ord från dig till mig får mig att le varje dag.
Jag vet inte hur mitt liv hade varit utan dig idag. Det kommer ta tid för mig att förstå att du valde mig.
Det kommer  ta lång tid tills jag har räknat ut varför en sån fin & underbar person ens kan se någon som mig.
Varje dag tackar jag gud att han gav den finaste gåvan till mig, när du igentligen borde vara kvar i himlen.
Du är det vackraste jag någonsin har fått..
Mitt liv förändrades helt när du föll från ovan.
Dina ögon lyser starkare än alla stjärnor på natt himlen. Ditt leende bländar starkare än solen.
Mina känslor blir starkare för varje dag som går.
Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig, för utan dig försvinner glöden.
Utan dig är jag halv. Mitt hjärta skulle gå i tusen bitar om du lämnade mig!
Tankarna om oss tillsammans ger mig hopp & hoppet blir styrka.
Du är mittpunkten i mitt hjärta.
Jag går försiktigt mot ljuset i mitt mörker.
Det går inte att förklara hur mycket jag älskar dig.
Anledningen  till att jag inte slutar andras är för  att du förvandlar mina mardrömmar till ängladrömmar.
Utan dig hade hoppet aldrig existerat, utan dig hade mina andetag tagit slut.
Du är det jag alltid drömt om, du är det jag aldrig trodde jag skulle få uppleva.
Inget är som vanligt längre, allt är 1000 gånger så bättre än möjligt.
Min ängel, min älskling, mitt hopp, mitt allt heter Mikael Sandegård
<3
Nu kan jag somna på nätterna, nu kan jag fokusera på allt jag tappat.
Äntligen kan jag le igen, äntligen kan jag få känna lyckan med dig..

JAG ÄLSKAR DIG MIKAEL

SANDEGÅRD!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0