Sömnlös Natt....

Ja det kan man lugnt säga att det har varit....
Har inte sovit ett dugg på hela natten :(
Har så mycket tankar & funderingar i huvudet som gör att jg inte kan slappna av :(
JOOOOOOOBIGGT SOM FAN!!!!

Det känns som att "samhället" (fult ord) försöker tvinga mej till saker ja inte vill.
Varför måste alla gå in i den normen med jobb, och blabla.. kan man inte bara få va.
Om jag ska "träna" på att bli "som dom" hela livet kommer jag gå med ångest hela livet, och ändå aldrig lyckas och jag har ingen framtid.
Kan dom inte bara låta mej va hemma där ja trivs bäst?!?!
För nu känns det som att ja går omkring med en klump i magen hela tiden,
med ekonomi och vad ska jag göra, va kommer hända, kommer ja orka det o det o det...
Om dom bara kunde låta mej vara så ja kan må bra sen.
ÅÅÅÅÅÅHHHHHH!!!!!!!
Jajaaaaaa ni fattar säkert inte va jag menar.
Summan av kardemumman: jag vill inte leva i den här världen!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0