Trött & Irriterad!! :@

Guud vad jag stör mig på folk som har fördomar mot AMSTAFF!! :@
Ett jävla tjat om att det är en kamphund & mördarhund m.m.
Vilken hund som helt kan vara/bli farlig!!
Det beror helt & hållet på ägaren!!
Hur man uppfostrar den m.m.!!

Ni som känner mig & som även har följt mitt bloggande vet ju att jag & min sambo Micke har en renrasig Amstaff & jag lovar er,HAN ÄR INTE FARLIG FÖR FEM ÖRE!!!!
Han är en fruktansvärt feg Amstaff!!
Finns inget ont i han överhuvudtaget.. :D
VÄRLDENS UNDERBARASTE & GOASTE HUND
Sky har inte vett att vara farlig..
Han tror gött om allt & alla..
Vill hälsa på precis ALLA!!

Så ni som läser detta,SLUTA HA EN MASSA FÖRDOMAR om just rasen AMSTAFF


Sådanahär bilder skulle jag aldrig kunna ta om AMSTAFF var mördarhund eller minsta lilla farlig!!!! :@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0