ÅNGEST

Jag förstår verkligen inte vad det är som börjar hända i skallen på mig?!?!
Det känns som att jag bara står still & trampar & trampar men inte kommer någonstans..
Jag har börjat fått så många nya tankar,funderingar & frågor som gör att jag börjar hamna mer
& mer nere på botten..
Vissa av tankarna,funderingarna & frågorna vägrar försvinna!!!!
VARFÖR ska det finnas så fruktansvärt många frågor men absolut inga svar?!?! :'(
Saker är som det är & jag har ingen möjlighet alls att ändra på det som har varit eller på det som har blivit!!!!
Jag har ingen makt!!!!
Hur mkt jag än vill kunna ändra på det som har hänt så KAN JAG INTE!!!! :'(
VAD I HELA FRIDEN ÄR PROBLEMET MED MIG?!?!?!?!?!?!?!
När kommer tiden komma då jag kan känna mig trygg med livet & känna att jag älskar livet????!!!!

Kan man på riktigt älska livet fullt ut?

Om allt som varit bara kunde släppa mig!!!!
Om jag ändå bara kunde hitta den där "hjälpen" att släppa allt som varit & gå vidare!!!!

Hur gör jag??

ÄR TRÖTT PÅ DETTA NU!!!! :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0