Bergvik & Mys :D

Förlåt för att jag inte skrev något igår men det var verkligen full fart här hela tiden fram till 18:00 ungefär &
då var jag så fruktansvärt trött så orkade verkligen inte blogga..
Vad har hänt idag då? Jo, Jag, Babyboy & lillsyrran var till Bergvik & handlade lite :D
På HM så köpte min underbara älskling ett par gråa mjukisbyxor,ett grått linne & en vit luvtröja till mig :D
Till sig själv så köpte han ett TVspel till sitt Xbox360.
Efter det så vart det in på MAXI för att handla hem lite mat..



Ikväll så har jag & min underbara lillasyster myst till Familjen Annorlunda &
sen till Spårlöst Försvunnen :D
Jag har även tjatat på henne att vi ska kolla på den underbara filmen "My Sisters Keeper" men
hon är alldeles för trött :(

Nu blir det att röka med systeryster & sen natta kudden för kl ringer 04:30 imorron bitti :O:'(

Ha det underbart :D

Puss Pingulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0