My Sisters Keeper (Allt För Min Syster).

Ja den filmen har jag precis kollat på :D
Åååå guuuud vilken underbar film :D:D
Shiiit vad jag grät..
Så fruktansvärt sorglig men grymt bra :D
Den får lätt 10poäng av mig :D
JAG REKOMENDERAR DEN VERKLIGEN :D:D
Filmen fick mig verkligen att uppskatta allt jag har i livet & även dom människorna jag har runt mig..
Jag kanske inte visar alla gånger att jag älskar min familj,vännerna & min underbara sambo men
det gör jag verkligen :D <3

Filmen handlar om :


Brian och Marge Fitzgerald har ställts inför denna fråga gång på gång.
Vid två års ålder fick deras dotter Kate diagnosen leukemi.
Hon förväntades inte att överleva men
mot alla odds så får Kate uppleva sin 16årsdag.
Att detta är möjligt beror helt och hållet på Anna,Kates lillasyster.
Anna är en perfekt medicinsk donator men
när Anna har fyllt 13år så fattar hon ett beslut som kommer vända upp och ner på familjens liv :
Hon vill inte längre vara donator.
Hon vill åtminstonde ha rätten att välja själv.
Hon stämmer sina föräldrar för att få kontroll över sin egen kropp,
samtidigt som hon förstår att detta kan leda till Kates död.

För mig så var detta en fruktansvärt känslosam film men ni måste se den för att kunna förstå..
Som sagt,REKOMENDERAS VERKLIGEN!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0