Tack Anna! :D



Nu vill jag tacka Anna för att hon har hjälp mej att fixa hela min blogg :D
(Klicka på bilden för att komma till hennes blogg)
Du förtjänar verkligen detta gumman. Jag vet inte hur jag ska tacka dej men jag är verkligen super duper glad att jag lärt "känna" dej. Ser ni inte den underbart fina headern hon gjort till mej? :D Hon förklarar allting i det minsta detalj om man ber om någonting. . Hon säger aldrig nej om man ber om någonting. Hon är verkligen sjukt snäll. Hon är verkligen en stor källa till att min blogg blivit så "bra" eller vad man kan kalla det. Jag tycker verkligen att ni ska besöka hennes blogg. 
Du Anna, ta åt dej av allt detta. För du är underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0