Vetrinär & Annat..

God Kväller =)

Idag har jag inte gjort så himla mycket faktiskt..
Varit till Vetrinären med Alva för att chippa henne & allt som man måste göra på en valp..
Det gick kanon & Alva var super duktig :D




Jaha då ska man försöka börja om på nytt med Älsklingens lillasyster då...
Hmmmmm undrar allt jag hur det kommer gå..
Kommer iallafall ge det ett försök..
Hon vet vad som gäller denna gången så....
Ni som känner mig & varit delaktig i mitt liv ett tag vet ju
varför jag är lite skeptisk till detta men men..
Gör detta mest för Älsklings skull :D




Detta blev allt ett kort & tråkigt inlägg men men..
Måste ge Sky & Alva mat nu & sen ta kvällsturen med dom..

Ha det gött mina underbara vänner :D <3

Pusssssss & Kraaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0