Saknar Henne Redan :(

Ja nu har dom varit & hämtat Alva men dom ska bara ha henne på prov i några dagar för att se hur allt funkar..
Dom var jätte trevliga & dom tyckte mycket om Alva & Alva verkade tycka om dom oxå :D
Det var fruktansvärt jobbigt när dom skulle åka för Alva vände sig om & kollade på oss & vägrade följa med dom till en början.. Det gjorde verkligen ont i mitt hjärta att se :(
Om dom tar henne (vilket jag tror dom kommer göra) så vet jag att hon kommer få det toppen bra :D
Tur att dom inte bor så långt ifrån oss så vi kan åka & hälsa på min älskade lilla tjej <3

Sky verkar vara glad att Alva inte är kvar längre för nu kan han röra på sig precis hur han vill utan att Alva är där & lägger sig i :P
Just nu ligger Sky i mitt knä & sover =) Sååååå underbar <3

Nej nu blir det att diska men skriver mer ikväll =)


Älskar Mikael Mest Av Allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0