2/12

Go Kväll :)

Idag har jag varit i Degerförs & SÄffle.... I Degerförs var jag hem till Sandra & hämtade lite saker & i Säffle var vi & hämtade en TV & lite annat.... Så har precis kommit hem....


Kan ju meddela att jag & Micke är inte tillsammans längre.... Jag har hittat universums mest bästa & underbara kille!
Är sååååååå kär såkan ej beskriva det :D<3



JAG ÄLSKAR DIG NICKLAS PERSSON <3






Nyårsafton var verkligen katastrof :( Finns verkligen IDIOTER överallt..!!
Vill helst inte skriva vad det handlar om men tror dom flesta redan vet..!!

Kan skriva detta iallafall : INGEN RÖR MIN SYSTER OSTRAFFAT!!!!!! :@


JAG ÄLSKAR DIG MIN ÄLSKADE SYSTER <3



Nej nu blir det att lägga sig & kolla film med min pojke <3

Kramar
Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0