4/1 2011

God Kväll :)


Idag har jag & NIcklas prövat m Diesel & Sky gick ihop.... Sky drog sönder hela halsbandet så han slet sig men vi fick loss honom till slut :)
Vi tog en promenad med dom & då brydde sig inte Diesel om Sky.... Dom verkar inte gilla varnadra speciellt mkt men vi kommer inte ge oss :D SKAM FÖR DEN SOM GER SIG!!!!!!


Vi har även flyttat upp sovrummet till övervåningen... SUPER MYSIGT :D Bilder kommer.. :)

Jag har verkligen universums bästa pojkvän :D :D Världens underbaraste & jag älskar han verkligen <3
Ni som försöker förstöra mellan oss kan sluta för ni kommer ALDRIG NÅGONSIN LYCKAS!!!!!! :D

Nej nu är det snart mat som min underbra man håller på & gör <3

Pussar & Kramar
Johanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0