8/1

GOD KVÄLL :)


Idag har jag & älsklingen varit till Mariestad & Karlstad :) Vi tog oss en liten sväng bara för att fördriva lite tid :)
Vi är knäppa jag vet :P
Jag är verkligen världens lyckligaste tjej som har Nicklas :D :D Finns inga ord som kan beskriva vad underbar han är
Jag är verkligen toooooook kär :D Honom släpper jag verkligen inte :D



JAG ÄLSKAR DIG NICKLAS PERSSON <3 KOMMER ALDRIG SLÄPPA DIG!!!!






Igår fick jag träffa Nicklas mamma också :) Som alltid så är det ju nervöst allra första gången som man ska träffa sin pojkväns/flickväns föräldrar men det gick kanon :D Guuuuud vilken underbar mamma :D Henne gillar jag mkt.
Synd bara att det är en bit dit så jag kommer ju inte få träffa henne mycket men men... Man får ta sig tid :D


Nej nu blir det att mysa med underbarast :D


Kramar
Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0