Tidig Morgon

God Morgon :)



Nu sitter jag här i min ensamhet medans älsklingen & hundarna sover.... Blev väckt av att telefonen ringde 04.30 & sen kunde jag bara inte somna om..... Har städat & plockat lite :) Måste ju fördriva tiden medans man väntar på att få gå upp & väck baby.. :) Vi ska nämnligen åka hemifrån vid 10.00 för att åka & hämta Micke & sen till Molkom & lämna tillbaka Jimmies bil & sen tillbaka till Karlstad för att släppa av Micke :) Tänkte att jag även skulle passa på att springa upp till mamma & ta enkaffe med henne :) Saknar henne faktiskt mycket <3


Ikväll ska vi käka Tacos & mysa till någon bra film :D Massa kärlek till dig Nicklas <3 <3


Jag förstår inte varför folk inte bara kan låta oss få vara lyckliga tillsammans!!!! Vi älskar varandra & våran kärlek & vårat förhållande blir bara starkare & starkare ju mer ni håller på :D Ni kommer ALDRIG NÅGONSIN lyckas att förstöra dett förhållande :D :D

Nej nu är det dax att sätta på kaffe & te & sätta fram frukosten för att sedan ÄNTLIGEN få gå upp & väcka baby..!!


Önskar er en trevlig Lördag så hörs vi säkert senare idag eller ikväll :)


Massa Kramar
Johanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0