11/1 2011

GOD MORGON!


Nu har jag fått en sån där natt där jag absolut inte kan sova :( Det är fruktansvärt jobbigt faktiskt :(
Får nog ta & börja med mina sömntabletter igen....


Idag har vi varit i Kristinehamn & fixat lite måsten men nu är det klart så det är skönt :) Vi drog vidare till Slottsbron för att hämta bästa lillasystern & sen vidare hem till mamma.. Var skönt & kul att få träffa dom även att det var en snabbis.. Saknar min familj <3 Efter att vi varit hos mamma så drog vi vidare till en underbar vän till mig vid namn Jennie & hennes goa & underbara dotter Emelie :D <3 Emelie var sjuk :( så det var jobbigt åt henne :( <3
Vi drack massa kaffe & snackade en hel del om allt mellan himmel & jord :D

Det har varit en fruktansvärt jobbig kväll ikväll :( Massa skit m.m. hände men som tur är så är det löst nu :D :D


SNÄLLA NI SOM HAR EMOT MITT & NICKLAS FÖRHÅLLANDE SLUTA HÖR AV ER!! :@
Jag kommer aldrig släppa honom så lika bra att ni lägger ner :D Älskar mitt lilla pucko <3




Nu blir det att kolla på bloggar m.m. för det känns som att det inte är någon ide att försöka :(


Hoppas att ni får en bra Tisdag :)


Massa Kramar & Pussar
Johanna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0