13/1 2011

God Eftermiddag :)


Kom hem för inte så länge sen... Har varit med älsklingen till Skoghall för han skulle på möte.. Gick inge vidare på mötet tyvärr :( men han är stark så han kommer klara det :D Mitt lilla pucko <3
Efter mötet så åkte vi hem till min underbara mamma & syster <3 Fikade lite & sen släppte vi av syster vid Torget & mamma på KRP :)




Min underbara älskling kommer inte kunna vara hos mig så mycket nu på ett tag :( Guuuud jag kommer verkligen sakna ihjäl mig :'( JAG ÄLSKAR DIG NICKLAS PERSSON <3






Ja just det ja,vi testade om Diesel Tyson & Rocky skulle kommaöverens med varandra & det gick verkligen KANON!!
Är såååååå himla glad att det funkar :D Nu är det bara Sky kvar men Sky & Diesel verkar verkligen hata varandra :(
Man kan ju inte älska alla precis....


Nu blir det snart att åka till Degerförs & hämta lite saker till Sandra & även handla hem mat :)


Blir säkert ett inlägg till innan denna dagen är slut..... :)


Kramar
Johanna



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0